سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای بحرین کاری باید کرد(دانلود) :{بازتاب وبلاگی}

سه شنبه 90/1/30 11:39 عصر| | نظر

برای بحرین کاری باید کرد(دانلود)

به همت بچه های تشکل های دانشگاه های مشهد قرار است مجموعه فعالیتهایی در مورد حمایت از مردم مظلوم بحرین و یمن و ... انجام شود  که از جمله ی آنها بروشوری است که شامل صحبت های حضرت اقا و مراجع معظم تقلید و درخواستی مبنی بر تحریم عمره از سوی مردم است
بروشور بدون لوگو فرستاده شده است که بتوانید در هر جایی که خواستید پخش کنید
ان شاالله که شاهد پیروزی مردم مظلوم منطقه باشیم که اینده از آن متقین است

 

دانلود





















دانلود

 


























کپی مطلب برادر گرامی "حسین زاده"





نکات جدید درباره بحرین مظلوم+تصاویر و لینک های مرتبط

سه شنبه 90/1/30 8:52 عصر| | نظر

بسم الله
1. این تصویر را در شبکه های اجتماعی پخش کرده اند و گفته اند که  ایران  اقدام به ساختن یک میدان شبیه میدان لولوه بحرین نموده است.

ما که ردی از این خبر در  منابع ایرانی ندیدیم  علاوه بر اینکه به این سرعت معمولا چنین میدانی ساخته نمی شود و اگر هم بشود لابد تبلیغات کافی در باره اش صورت می گیرد که  صورت نپذیرفته.
خود بر و بچه های بحرینی هم همین را گفتند و تا الان که این را فتوشاپی و تقلبی دانسته اند.
شما اگر خبر خاصی دیدید به ما  اطلاع بدهید.
2. این تصویر  گویا جام طلایی مسابقات ورزشی است که  به شکل میدان اللولوه در آورده بودند و خب تا قبل از این انتفاضه و قیام مردم بحرین  این طرح , نماد اتحاد شش کشور  جنوبی خلیج فارس بوده که بعد از قیام مردم  و حضور پرشور و مهم مردم در  آن میدان ، ورق به طوری برگشت که  از یک موضوع مبتنی بر اتحاد کذایی به نماد مبارزات پرشور مردمی تبدیل  شد.
جالب است که کاربران اینترنتی بحرینی به شوخی  از هم می پرسند  اینها که از عصبانیتشان میدان را  از بین بردند ؛ با این جام طلا چه کاری کرده اند!!!
3

. چند کاریکاتور:

{می گوید: حتی آه گفتن های شما هم حاکی از سقوط نظام است}

{ درع الجزیره : همان نیروهای نظامی سعودی و اماراتی است که به نام سپر!جزیره نامیده شده است. بقیه توضیحات در تصویر قابل مشاهده است}

{ مستخدم شرکت که یک کارگرخارجی ساکن در بحرین است  می گوید: هیچ کس به شرکت نیامده نه مدیر و نه  وکیل و نه مسئولی  سر کار نیامده( به خاطر اعتصابات) چه کنم؟! }
4.اسامی مساجدی که توسط دژخیمان آل خلیفه و سعودی ها  تنها در یک روستای بحرین تخریب شده اند. ببینید:
قریة النویدرات هی عشرة: (ده مسجدی که در روستای نویدرات تخریب شده اند):
- مسجد مؤمن
- مسجد الإمام الباقر
- مسجد الإمام الصادق
...
- مسجد الإمام الحسن
- مسجد أبا ذر (رض)
- مسجد الإمام الهادی
- مسجد الإمام الجواد
- مسجد الشیخ یوسف
- مسجد الدویرة
- مسجد سلمان المحمدی

5 .تصاویر یک روحانی نمای درباری که در نامه ای بلند بالا  سعی کرده بود تا بین مردم و علماء مبارز را به هم بزند که بحمدالله نتوانست. اما صدمه ی او به جبهه مبارزان کم نبوده است.

الا لعنه الله علی القوم الظالمین


در دعوت از تیم منچستر یونایتد سهیم شویم

دوشنبه 90/1/29 11:50 عصر| | نظر

8 می ... تیم منچستر یونایتد یک روز بعد از چهلمین روز شهادت شهید شمس بازی خواهد داشت

در دعوت از تیم منچستر یونایتد برای یک دقیقه سکوت به یاد شهید شمس شرکت کنید

شهید شمس

30 مارس بود. همین دو هفته پیش . احمد سعید شمس 15 سالش بود . پیراهن تیم منچستر یونایتد را بر تن داشت . آمده بود بیرون خانه اش در روستای "سار " بحرین تا با دوستانش فوتبال بازی کند . نیرو های امنیتی بحرین با بی رحمی به او تیر اندازی کردند .دستان و پاهایش تیر خوردند ...

حالا تیم منچستر هشتم می بازی دارد . همزمان با چهلمین روز شهادت شهید شمس . یک عده از دوستانش پیشنهاد داده اند که با ارسال ایمیل ها یی به  باشگاه منچستر از این تیم بخواهیم به یاد این شهید نوجوان یک دقیقه در ورزشگاه اولد ترافورد سکوت کنند تا باور کنیم هنوز هم در دنیا ورزش و جوانمردی با هم گره خورده است و صدای مظلومانه نوجوانی که  که مدارک بیمارستانیش هم برای حذف حقایق مخدوش شده است ، می تواند از تریبون ورزش به گوش دنیا برسد .

ناگفته نماند این نامه نگاری را بهانه ای می دانیم برای روشنگری ؛ وگرنه این خود این سکوت به  چه درد مردم ستم کشیده از دست امریکا و بری تانیا!  می خورد؟؟؟

متن نامه پیشنهادی به این صورت است :

نام شما

عنوان

تاریخ

Sir Alex Ferguson,
c/o Trafford Training Center,
Birch Road,
Carrington,
Manchester
M31 4BH

Dear Sir Ferguson,

Re: One minute silence before the Chelsea match to remember Ahmad

On 30th March 2011, a fifteen year old boy was shot dead by security forces in Bahrain. His name was Sayyed Ahmad Saeed Shams, and he had been playing football outside his home in the village of Sa’ar when security forces and military personnel ruthlessly gunned him down.
Ahmad was unarmed, and did nothing to provoke such a brutal and lethal response. He died not only as an innocent Bahraini teenager, but also as a typical young football fan wearing a Manchester United jersey.

Images of the young boy lying dead in the Manchester United shirt have provoked massive sorrow in Bahrain during what is an immensely important juncture in the country’s future. The harrowing images have become a symbol of the aspirations of freedom which the Arab peoples wish to achieve.

I would appreciate any effort that the club can make to organise a minute’s silence at Old Trafford before the kick off on Sunday, 8th May between Manchester United and Chelsea. The club has a good record of organising minute’s silence to commemorate tragedies which affect both Manchester United fans, and humanity as a whole. I do not believe that the club’s enthusiasm for such efforts should be lessened by the fact that this tragedy occurred in a foreign country. The boy’s family and people around the world would welcome this gesture from the club as an indication of its commitment to promoting the game of football as a way towards peace, coexistence and dialogue.

Thank you for your time, and I look forward to your response on this urgent matter.

Yours sincerely,

امضا

نام شما

 آدرس ایمیل :enquiries@mufoundation.org


جدیدترین اخبار بحرین+تصاویر وقایع

دوشنبه 90/1/29 10:54 عصر| | نظر

بسم الله

1. برای  تهیه تصاویر از جنایات دژخیمان بحرین  و نیز فیلمبرداری با موبایل موانع بسیار زیادی ایجاد نموده اند. بطور مثال  از مسجد البریغی که به تازگی تخریب گردیده نتوانسته اند تصاویر و مستندات مناسبی را تهیه کنندچرا که  موبایل  ها تفتیش می شود و کسانی که دارای تصاویری از وقایع مشابه باشند مورد پیگرد قرار میگیرند.نهایتا  از روی  پشت بام ها اقدام به این کار نموده اند که خب این هم  وضوح کافی ندارد.

2.حرکت هلیکوپتر ها  بر فراز مناطق مسکونی و نیز  تیراندازی های  متعدد در روستاها و محلات مختلف ادمه دارد. این زمانی نگرانی را می افزاید که  در این مناطق تظاهرات خاصی هم در زمان مورد نظر وجود نداشته است.

3.تصویر حمله به منزل دکتور "نبیل رجب" حقوقدان بحرینی که افشاگری های زیادی در خصوص فجایع نظام فاسد بحرین داشته است. حمله و  استفاده از گاز اشک آور و مواردی از این دسست برای مرعوب کردن وی صورت گرفته است.


4. تصاویر تخریب منازل  و محل های تجمع مردم در بحرین:


5. فهرست  تعداد اخراجی های انقلابیون از شرکت های مهم و ادارات و موسسات بحرین .

شرکة ألبا 189
شرکة بابکو 145
شرکة باس 47
شرکة بتلکو 117
میناء خلیفة 127
استثمارات الزیانی 5
فندق الریتز کارلتون 10
هیئة شئون الإعلام 14
دار البلاد للصحافة 2
شرکة الوسیط 1
شرکة صله 1
شرکة طیران الخلیج 51
شرکة یسکو 2
بانوراما 6
شرکة إبراهیم خلیل کانو 4
هوکیف لإدارة مرافق المطار 1
مستشفى رویال 1
شرکة خدمات سفنکس 1
وزارة البلدیات والتخطیط العمرانی 2
شرکة أسری 14
جریدة الأیام 1
فندق الریجنسی 4
الشرکة العربیة للثقب الأفقی للمقاولات 1
فیرست موتورز (هوندای) 1
جهاز المساحة والتسجیل العقاری 1
بافکو 1
شرکة زین 1
شرکة ترافکو 1
غرفة تجارة وصناعة البحرین 3
وزارة التربیة والتعلیم 3
بناغاز 14
سونار للأمن 1
البرید 2


2جزیره عربستان که دراشغال اسراییلی ها است+تصاویر

دوشنبه 90/1/29 11:10 صبح| | نظر

بسم الله
نیروهای سپرجزیره!(متعلق به شورای همکاری خلیج فارس) ادعا کرده اندکه برای دفاع از بحرین در مقابل هجوم !خارجی!! اقدام به لشگرکشی به این جزیره ی کوچک نموده اند. حال آنکه این 2جزیره ی متعلق به عربستان , از جنگ سال1967  اعراب با صهیونیست ها در دستان این اشغالگران قرار دارد.
سوال از سعودی ها این است که اگر توان دفاع از غزه و لبنان در برابر هجوم صهیونیست ها را ندارید لااقل  از خاک خودتان که در اشغال اسراییلی هاست دفاع کنید و آن را باز پس بگیرید.
لازم به ذکر است دو جزیره ی "صنافیر" و " تیران" که مساحت آن از بحرین نیز بیشتر می باشد در  ورودی خلیج عقبه و در نزدیکی ورودی کانال سوئز  قرار دارد که تنها بندر صهیونیستها را در دریای سرخ پشتیبانی می کند.
در زیر تصاویر فضاحت نظامی سعودی ها را مشاهده  خواهید نمود:

در ذیل تصاویر  از نزدیک  این جزیره ها را خواهید دید:


_________________________________________________

پ.ن:
گرچه به نظر می رسد شرح بیشتر ضروری نباشد  اما  با این تصاویر معلوم شد که قدرت نیروهای به اصطلاح نظامی عربستان , تنها به مردم  بی پناه و غیرنظامی بحرین  می رسد. وگرنه این که50 سال از اشغال این جزیره ها می گذرد و صدایی از  این مدعیان عربیت بلند نمی شود  معنی اش چه چیزی است به جز  بخشیدن این جزایر به اسراییلی های خبیث و کودک کش ؟؟؟؟


تصاویرعزاداری شیعیان بحرین درصدسال گذشته+دیروز

دوشنبه 90/1/29 1:42 صبح| | نظر

بسم الله
این 2 تصویر  متعلق است به عزاداری مومنین بحرین در سال 1908 میلادی در  روز عاشوراء




منبع:  +

_________________________________________________

پ.ن: فیلم تخریب  مسجد امام صادق(ع) بحرین . منطفه ی سلم آباد. این فیلم به تازگی گرفته شده است.
http://www.youtube.com/watch?v=_uHtKQFEjjs

تصاویری از عزاداری روز شهادت صدیقه طاهره(علیهاسلام الله) در روز گذشته:
{روی صورت عزاداران پوشانده شده تا شناسایی نگردند! لعنت خدا بر  ظالمان آل خلیفه و آل سعود}



نکات واخبارجدید از بحرین+تصاویر ولینک و..

یکشنبه 90/1/28 11:28 عصر| | نظر

بسم الله
1.بروبچه های بحرینی اقدام به  کشف اسامی اوباش و مزدوران(بلطجیة) رژیم فاسد آل خلیفه کرده اند و در مسنجرها و وبلاگها و پایگاه های اینترنتی این افراد نفوذ کرده اند و اقدام به افشاگری و بیان جنایات آنها کرده اند و از این فعالیت خودشان فیلم هم گرفته اند.اگر با عربی محلی آشنا هستید ونیز اگر توانستید این پیوندها راباز کنید بنظرمی رسدبرایتان جالب باشد. ببینید:
  http://www.4shared.com/audio/6y1N8Q7..._-__-____.html

http://www.4shared.com/audio/WfIye53i/_____-__.html

2. در مناطق مختلف بحرین ,جوانان اقدام به ساختن نمادهای میدان الشهداء نموده اند.{حتی الامکان تصاویر را به زودی اضافه خواهیم نمود.}
3. بزرگترین اعتصاب غذای(اضراب الطعام)  جهان توسط مردم بحرین در حال انجام است.پس از آنکه عبدالهادی خواجه از فعالان حقوق بشرو افشاگران مظالم حکومت فاسدبحرین دستگیرشد فرزندش زینب خواجه از5روز پیش اقدام به اعتصاب غذا نموده است که این اقدام با همراهی دیگر افرادبحرینی به 60نفر تاروز جمعه و تا کنون به 136 نفر رسیده است. این اقدام در روزنامه های غربی ابعاد مهم خبری پیدا کرده است. اینجا صفحه ی اینترنتی همبستگی با این اعتصاب کنندگان است . و اینجا نیز بازتاب آن در روزنامه های جهان است. این هم پوستر مبنی بر دعوت به اعتصاب غذای عمومی در بحرین از دوشنبه(امروز)

4.یکی از توصیه های مستمر به استغاثه ودعا. ببینید:
"شباب الکل یصلی رکعتان ویهدی ثوابها الى فاطمة الزهراء سلام الله علیها".ترجمه:{توصیه به دوستان جوان} :بچه ها بیایید همه مون 2رکعت نماز بخوانیم وثوابش رو به حضرت فاطمه زهراء علیهاسلام هدیه بدهیم.
5.کاریکاتور:
می گوید: اگر نیوتن یکی از حکام و دولتمردان بحرین بود افتادن سیب از درخت را هم به سبب نقش ایران می دانست.

6.دستگیری ها و ضرب و شتم و شکنجه ی مردم بیگناه بحرین کماکان ادامه دارد.
7.این برنامه ی قرآن و دعا وزیارت خوانی مومنین بحرین را ببینید:

تهدى ختمة یومیة من القران و زیارة عاشوراء و الزیارة الجامعة :  هرروزباهم قرآن را ختم می کنیم و زیارت عاشوراء وجامعه را
فی الساعة الـ12 منتصف اللیل تهدى کل لیلة الى واحد من الائمة :   در ساعت12 هرشب می خوانیم وهرشب را به یکی از معصومین
الیوم کانت الى فاطمة الزهراء (ع):   و امشب به صدیقه ی طاهره(س)

8.تصویرتخریب یک مسجد در بحرین:

9.مسجد"الغریفی"بحرین ؛درحال تخریب توسط دژخیمان آل خلیفه


این هم لینک تصاویر قدیمی این مسجد قبل از تخریب توسط وهابی های سعودی و آل خلیفه  است. ببینید:http://www.albarbaghy.com/ameer/photos/
10.
بقیه ی اخبار به زودی انشاالله


   1   2   3   4   5   >>   >

حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان